2022年8月30日 星期二

30/8/22

 30/8/22     TUE.    COOL

今日終於要返咁啦,七點幾起身梳洗叫醒埋老公,因為佢要車我返工,呢三日子元有波踢,所以佢請咗假湊仔,夾啱我又要返工佢就可以睇仔喇!揍咗我返工,佢就返去照顧大寶細寶,我出門口時細佬仲喊,真係好搞笑!返到學校其實仲有15分鐘先係我正式開工時間,梗係唔蝕俾佢啦,去咗個廁所先,點知去到AL1唔見有人喎,估計佢哋去哂hall,所以又要行過去!全日都係聽嘢啦,做吓prepare,返去溫做吓嘢好就好在今日午餐供應,可以食飽繼續做!我終於知道點解我一路都用唔到個printer,係因為我張卡根本未啟動,根本冇人教過我,總之平平安安又放工,老公嚟接我,返到屋企休息一陣又要出去湊德,今日條友仔好似唔多精神,唔係又病呀嘛!等佢爸爸來接走佢就叫老公起身煮晚飯,食完快手洗完碗,沖涼休息啦,聽日繼續開工!

沒有留言:

張貼留言