2022年8月4日 星期四

4/8/22

 4/8/22.    THU.    WARM

今朝八點左右就醒咗,今早起身做早餐,睇埋Lego Master就開始Scan啲文件俾律師睇,如果冇問題下星期就可以寄俾佢,跟住都係睇吓Running Man同埋準備煮午餐啦,本來諗住睇埋模範的士就出去買下野,點知老公send message話足球教練叫子元星期六可以去同一啲半職業球隊training,本身個message話係下星期六,其實冇問題,當我教佢覆完之後,就收到個資料係今個星期六同下個星期六,佢竟然話星期六朝佢同子元揸車返上嚟,然後我同仲仲繼續玩,咁完全唔合邏輯囉,我直程係1秒即著,喺個message度我都好火滾咁覆佢話叫佢收線同埋講啲悔氣說話,然後開始失控咁喊啦,喊到返咗上房繼續喊,都仲未攞杯水上嚟俾我之後先叫做好啲,冷靜咗少少之後,我就打咗俾Loletta,話想講旅行都同佢哋一齊去都要俾佢哋知個情況,佢同炮哥商量之後其實都打返俾我,最終我都選擇咗自己同佢講,唔好麻煩到人哋,我用咗一個好絕嘅方法,反正我冇問教練呀嘛,我就用英文打咗同教練講13號可以出席但係6號我哋our of town,變相即係擺到明6號係唔去㗎喇,咁仲唔係解決咗,某程度上大家都唔算嗌交之下解決咗個問題,都算係好事,不過就搞到我喊咗一大餐!四點幾出去買埋野就湊德返嚟,佢病咗兩日,但睇落冇乜嘢,照樣食同玩,冇咩問題!六點幾老公仲要返嚟,收拾好個車尾箱,搬埋舅父仔啲行李上車先,咁聽日將我哋啲行李放埋上車就可以。

沒有留言:

張貼留言