2022年8月27日 星期六

27/8/22

 27/8/22     SAT.    WARM

仲仲今朝五點幾係咁喺度咳,佢醒咗我,搞到我瞓唔到,唯有處理吓佢,同埋叫佢着果瞓唔到就落去廳度,如果唔係我一定瞓唔瞓!最終我都瞓到九點幾先至醒,不過就有啲趕呀!因為今日又要去中超又要去Costco入貨,所以快食完個早餐, 10點幾就出發,先去咗中超入貨,然後再去Costco,但行Costcfo嗰個時間冇好好控制,所以子元要去練波就遲咗喇,都係遲咗15分鐘啫冇辦法!揍完佢就返屋企,老公放低我哋又要過返去準備接佢,我就喺屋企不停分割肉類,真係分極都分唔完,老公返嚟幫手分割吓,因為之後我想去Broadway買嘢,嚟緊新學期我都諗住開始帶飯,可以慳啲錢,反正學校啲嘢食都唔係咁好食!風景輪佢哋就睇多,我就預備星期一去IVE度包餃子要嘅韭菜餡,之後老公就煮飯,不過煮8點幾先有行食,我又開咗套好舊嘅電影睇,而家睇返真係好諷刺,金雞2當年已經諷刺時弊,但今時今日睇又係諷刺返而家嘅香港,真係好悲哀!

沒有留言:

張貼留言