2022年8月9日 星期二

9/8/22

 9/8/22     TUE     HOT

今朝8點多起身, 食完早餐冇咩特別嘢做, 就同仲爺做吓英文同中文練習, 然後老公whatsapps嚟話今日會去嗰個地方叫Swindon, 叫我睇吓有咩地方行, 但原來嗰到都真係冇咩行, 所以都係bookmark咗個outlet, 食完午餐睇吓電視, 老公回來就出發, 都要個半鐘車先得, 老公可能未食嘢所以係咁要打醒自己先掂, 真係好大壓力! 第一站去咗行B&Q, 攞吓靈感, 不過先喺對面買啲包食咗先再行, 都攞到啲諗法! 然後就去outlet, 人少少咁都幾好行, 佢地仲買到嘢添! 然後就去餐廳, 約咗Konter隊友食飯, 泰國餐廳都算不過不失, 但我都係掛住香港嗰間泰國嘢呀! 食完哂老公竟然有驚喜比我, 佢托隊友爸爸拪搵人整咗tiramisu比我, 襯我去完toliet攞出嚟, 蛋糕好好味呀! 每年生日佢總有啲小心思比我架, 真係sweet的! 食完飯去埋佢地屋企玩到11點幾先回家, 所以返到嚟已經1點啦, 實在係太夜, 明天還有行程, 快啲瞓!

沒有留言:

張貼留言