2022年8月5日 星期五

5/8/22

 5/8/22     FRI.    WARM

旅行終於可以順利開始,因為遲咗少少起身,所以冇出到去餐廳食早餐,只係求其買咗麵包咖啡就算,兩個幾鐘頭嘅車程, 11點我哋就到咗停車場,不過炮哥佢地仲要去睇薰衣草,所以似我哋半個鐘先到,咁我哋喺商場行咗陣,然後走出海邊等佢哋,第一站首先去搵海鮮杯嚟食,我哋又食咗好多款海鮮啦,雖然全部都係細細杯不過都幾特別,之後就去石灘片石仔,佢哋真係玩極都唔厭,片左一輪終於肯行啦!先完成海邊嘅旅程,所以就去買Brighton嘅碼頭,不過個碼頭全部都係遊樂設施,但可以影吓相,影吓一望無際嘅海岸,都係心曠神怡!點都要貨金玩少少遊戲㗎啦,咁啲細路就最開心!終於可以行去內街搵嘢食,是否滿心歡喜去試嗰間棋哥茶餐廳,點知都係伏伏地,我哋等唔切啲湯麵伏,因為要等半個鐘,嗰時已經兩點幾我實在太肚餓,所以叫咗粉麵飯就快手好多有得食,同埋味道都唔太差,然後嘅路程我哋都係食,不過就去咗食雪糕同埋飲珍珠奶茶,雪糕就到我哋伏咗,但仲仲話要去結他鋪,因為佢要買咗條M線。最後去行吓先好復古嘢嘅街,街買咗啲手信比舅父仔,差不多時間要起程,因為仲要去睇七姊妹涯,差不多要爭一個鐘頭車先到,雖然冇去正宗嗰個七姊妹涯,但喺呢個位睇都好壯觀,而且行少好多路,不過佢哋影相時期到好出真係好得人驚!再查多半個鐘頭車,終於去到舅父仔屋企,佢哋已經差不多煮好飯迎接我哋,一路食一路傾吓計咁,時間過得好快,仲要八個人輪流沖涼,又吹吓水咁,差不多點幾鐘先至瞓!

沒有留言:

張貼留言