2022年8月31日 星期三

31/8/22

 31/8/22.     WED.    WARM

今日都係要返去上training,但其實教嘅嘢都唔關我哋個部門事,但係又要聽喎真係好晒時間!今朝早全部人一齊出動,因為佢哋兩個都要踢波,所以老公車完我返學就車佢哋去踢波!返去聽完個幾鐘嘢終於可以返大房做吓嘢,其實都係有啲嘢要去影印,不過我同事叫我一齊去咁咪一齊囉,不過四個人去做影印其實都真係幾浪費,不過呢度做嘢就係咁!返嚟之後做埋個quiz就去食飯,我都係食杯麵咋,靜靜地喺Staff Room淥完個杯麵就可以食,夠鐘返返去其實都係冇嘢做,於是就print番晒學生嗰啲時間表出嚟咁嚟緊開學就可以用啦!最後一個鐘返去禮堂,聽每一個present返佢哋今個學年與教學目標咁上下,咪又係唔關我哋事,所以過咗三點三我見佢哋仲未有平嘅趨勢,就同另一個同事正準備走啦,準時收工嗎,因為子元趕住去球場!返到屋企我好肚餓係咁要搵嘢食,之後老公車我去湊埋德仔,咁佢就去接返子元!今日得得都係病病哋,成日又話要抱又唔知佢喊定笑傻吓傻吓咁!等佢走咗我就可以煮飯啦,聽日開始試吓帶飯嘅生活,反正學校啲嘢食都唔好食,都係慳錢食屋企飯算!

沒有留言:

張貼留言