2022年9月1日 星期四

1/9/22

 1/9/22     THU.    COOL

今日終於係有學生之後正式開工,算係一個輕鬆日!因為啲學生返9:30 ,所以返到去其實都唔使趕,攞齊晒嘢再去操場搵返自己嗰班,同埋同啲close啲嘅學生擁抱,排隊Bella見到我,好興奮咁叫我埋去然後好肉緊咁攬實我,問我暑假過成點生日過成點,真係好窩心,不過今日我唔係跟佢冇辦法詳談,今日係跟日本妹嗰班,同另一個麻煩學生,不過佢無返,所以其實我全日都好輕鬆!放break之前都係喺課室同埋hall聽下野,放筆嘅時候我都可以休息吓,連帶放飯時間一齊,咁就不如食埋個飯先啦!係飯後果個半鐘慘啲啦喺個課室無所事事,又冇嘢可以做,我悶到喺本簿度畫公仔!終於捱到佢哋放飯,我又冇學生要跟,又唔想返去大房嗰度變相開工,又覺得有啲肚餓咁不如去買咗個沙律去staff room慢慢食,本來以為食完飯要悶埋嗰一個鐘,點知我係要幫手做treasure hunt checkpoint,其實咪就係企係一個點有學生嚟到搵到個字呢就比張紙佢囉,都幾好玩只要唔係坐喺課室無所事事可以講吓嘢就得啦!主力都係俾啲新入學嘅year 7玩,就係咁見到今年都嚟咗好幾個香港人,有一個好醒目唔知點解覺得我會講廣東話,就問我係咪識講,於是我哋就用廣東話對答啦!玩完差不多係時候放工,我就執埋嘢去個廁所走人!今日都係老公來接我,仲有順手還返啲麻雀被炮哥,還麻雀嘅時候我哋好似毒品交收咁喺架車快手交收,好好笑!老公話行broadway買嘢,就過咗去泊車然後行左個幾鐘先返去,所以仲仲就叫哥哥打電話俾我哋問我哋去咗邊呀!因為德德今日病咗唔使湊佢所以趁機會行吓先!返到屋企老公就喺度整千層麵,我咪Hea吓囉難得有一日可以hea!晚飯時間佢哋又睇波,所以我都可以食完飯快啲洗好碗沖涼,再做吓電腦嘢!

沒有留言:

張貼留言