2022年9月4日 星期日

4/9/22

 4/9/22.    SUN.    WARM

今日冇咩嘢午,所以都係hea!差不多8點已經醒咗,但個胃都仲係唔係好舒服,所以老公整咗多士同炒蛋我食就算,食完早餐第一時間吸塵抹地先,但吸吸下層個吸塵機冇電,諗住去叉電啦,點知差唔到喎,老公話應該個火牛壞咗,咁都要買嗰個㗎啦,雖然有啲貴!最後用最原始嘅方法掃咗個地,拖埋佢就可以抖一陣,因為仲係唔係好舒服,所以都係唔好出街,子元又話打機咁就一齊打多陣啦,結果都打到差不多三點實在太過分!因為主人要去踢波所以先至停,午餐好求其咁我都唔知食咗啲乜嘢,不過我又唔係好肚餓,所以都去食咗啲零食同埋塊多士就算!老公出咗去秋子元,以為佢有睇佢踢埋先至返,點知佢好快就返嚟,因為要睇阿仙奴對曼聯,但個電視又好唔生性,開頭成日都load唔到,好在10幾廿分鐘之後終於load到可以睇!之後到我想睇返琴日喺Facebook錄到嗰條片個劇集嘅結尾,好在我記得套劇叫咩名先至可以搵得到嚟睇!老公返嚟就煮晚餐,佢話想食炒飯,所以一早煮好飯攤凍咗可以炒,然後仲要整鴨胸同埋腸仔等等,因為要逐個飯炒所以都幾嘥時間!八點幾九點就沖好涼,因為聽日兩位少爺都開學啦,所以今日都係早啲瞓啦!

沒有留言:

張貼留言