2022年9月21日 星期三

21/9/22

 21/9/22     WED.    COOL

今朝都係趕頭趕命出門口啦,所以連咖啡都唔記行帶,諗住返到去上staff room沖咖啡就算啦,點知又撞到個麻煩老師,又話你已經夠鐘㗎啦唔應該喺度嘆咖啡,我心諗你唔好去死,飲杯咖啡我只係用1分鐘時間,況且Bella都未返,使唔使咁急啊,算啦個個都唔鍾意佢,係佢自己唔知!九點幾Bella返到嚟,但估都佢唔會去上geog堂,如果佢喺門口坐咗一堂,我又冇咩所謂嘅,反正入課室都係坐咁解!之後英文堂要作文但係佢都冇作,所以我都勸唔到幾多,我都悶到喺度畫公仔!放完break之後上佢最鍾意嘅Science,所以就好合作,加上我放咗半個鐘頭返去吹吓水,然後返去一陣又到佢哋放break !本來諗住繼續睇書,點知有個香港人學生過嚟同我傾偈,差不多傾到放完break, Letty佢哋過嚟先至完結對話返去上堂!最後只係數學堂,好似個學生多啲,好努力咁做數!放學去埋個廁所先走,接完細佬快啲返嚟又要準備出去學結他,因為太攰啦我唔想再行,所以坐喺琴行等到夠鐘,咁啱老公返到嚟可以接我哋,先去湊埋德德再返屋企,等我唔使行咁遠!跟住哥哥去練波,我哋就喺屋企,揍完德然後準備晚飯,等老公返嚟就煮飯,摺埋衫沖完涼10點幾又係時候休息啦!

沒有留言:

張貼留言