2022年9月7日 星期三

7/9/22

 7/9/22     WED     RAIN

今朝都係如常咁揍仔返學再返工, 但老細又冇email更表比我, 同事又冇print比我, 完全唔知玩咩, 總之問到又係跟日本妹就算! 不過第一堂food technology係勁混亂囉, 人又多又要煮又要洗, 又唔夠洗手盤咁, 總之就亂啦, 本身我都唔like個Ms 架啦, 所以佢講咩都算, 我自己盡咗力就算! 今日最好笑係science又係代課老師, 不過竟然係個香港人嚟代課, 一聽佢啲英文就知, 我覺得我好過佢呀!  基本上冇咩特別嘢要做, 同琴日一樣抄寫吓, 所以我今日都有啲hea! 另外就係放飯時, 咁啱都有好幾個老師放飯咪吹吓水, 得番我同數學Ms時, 講開住邊等等, 就話我係踩單車返工, 另一個office lady嚟到又吹開話我要揍咗仔返學先踩車返嚟, 佢問我個仔幾大, 我話一個14一個差不多9 , 佢地係完全唔信, 忍唔住問我幾多歲時我話41, 佢地都係完全唔信, 老實我都唔信Ms 先至29歲, 唔同種族係估唔到囉! 最好笑係佢已為我同佢咁上吓大, 真係開心! 跟住佢仲講笑話睇嚟佢都要踩單車返工先得! 順利放學接咗仲爺返去, 今日要學結他, 而我又忙住打電話去處理個郵件, 個人已經燥底, 又要行嚟行去喎, 今日冇得揍德, 條友唔肯返學係咩玩法! 最終佢話要下星期三先有得去郵局攞, 搞到我仲係好擔心囉, 明明星期一送到架嘛, 叫咗佢點做又唔跟喎, 真係好想講粗口! 然後好攰咁又要繼續搞電腦嘢, 然後仲爺食杯麵又未食就打瀉哂, 真係火到頂點! 係之後老公去煮飯先叫做好啲, 今日真係好攰, 但仲要幫老公改番哂申請份工啲嘢, 好攰!

沒有留言:

張貼留言