2022年9月17日 星期六

17/9/22

 17/9/22.    SAT.    COLD

今朝睇天氣報告,得五度,真係凍咗好多,食完早餐仲仲要去踢波,子元又要踢波,所以老公車咗我同仲仲去球場,佢就再揍子元,變咗我要喺球場等,又凍又大風,一時之間都未習慣返咁凍!終於等到老公帶埋杯咖啡嚟搵我,不過杯咖啡都變咗暖!佢車咗我哋返屋企,然後再去接子元,呢個球會真係好勤力係咁加操,所以佢哋兩點幾先返到嚟,我同細佬都忍唔住焗咗個Pizza食咗一半先!整完自己換衫再去另一個球場練波,我哋就要去買嘢啦,太耐冇入貨咩都冇,先去榮業行食咗個午飯,跟住再行超市,不過其實龍鳳行有嘅嘢佢都有,反而佢連牛肉味嘅丁麵都冇真失敗,但我都買咗七十幾磅!然後就去Costco,呢度又買咗百幾磅,冇辦法啦有肉有其他嘢咁!去球場接埋子元先至返屋企都已經六點幾,好彩擺完啲貨入屋之後泊咗我哋個位架車終於肯走,咁就可以差啲喇!放好晒啲嘢pack埋啲肉,就叫老公快啲煮飯因為已經八點幾,食完飯快啲洗埋碗沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言