2022年9月18日 星期日

18/9/22

 18/9/22     SUN.    COLD

今日子元又補習又踢兩場波,所以基本上全日都係車佢出出入入,我同細佬主力都係只可以留喺屋企!朝早老公早啲起身同梓瑤食埋早餐出門口先,我就同細佬喺屋企,等到公車就煮完去補習,就返嚟接我,因為我free咗個細佬嘅衣櫃,咁就要去攞,唔算太遠,唯有獨留仲爺在家,快啲攞完就返嚟,然後老公又要去接子元放補習再去踢波,因為重賢已經做晒功課,我哋又唔識開機打Switch,所以都幾悶,追咗幾集劇集,六點幾的起心肝去煮飯先,佢哋差不多七點幾先返到嚟,食咗飯洗碗沖埋涼,都已經九點幾十點,細佬仲話要繼續打Switch,咁明天唔使返工返學,就俾佢打一日啦,差不多11點一定要收機,聽日流流長再慢慢打!

沒有留言:

張貼留言