2022年9月25日 星期日

25/9/22

 25/9/22      SUN.     COOL

今日真係好忙碌!朝早八點幾起身就要準備出門口,因為兩位少爺都要踢波,首先9:30車咗哥哥去球場,然後我哋去食咗個早餐,再揍仲仲去比賽,遲咗少少,不過比賽都遲開始,冇所謂啦!場比賽最終5-5,但係開始嘅時候係佢哋領先,係咁俾人追番上嚟真係可惜!睇到12點幾,要等老公嚟車返我哋,因為子元去練完波又要去補習,佢都遲咗先去補習,蝕咗!接咗我哋就返屋企,食咗個飯團,但係都唔多夠飽,等仲爺沖完涼我哋同阿媽傾完電話就出去超市買嘢,返到嚟係咁椅掃咗個地同埋清潔咗個廁所,就要摺埋啲衫,老公去接番子元放補習,未夠五點事頭佢哋就嚟㗎啦,開頭都係吹吓水囉,同埋預備下今晚韓燒啲材料,啲細路最終都係開咗遊戲機嚟㗎,我都想好多人一齊玩Overcooked呀!七點幾開始燒肉,其實最終食完都係差不多九點,今日要早啲瞓啦大家明天都要返工返學,洗好嘢執埋野就沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言