2022年9月12日 星期一

12/9/22

 12/9/22.    MON.    WARM

今日都冇咩特別,可能只係特別攰!早上如常出門口返工返學,今日Bella好準時到,不過情緒一般,加上第一堂又係代課老師,唔好話Bella,我都唔想理佢,所以我哋兩個坐咗喺後邊齊齊睇書就算!第二第三堂佢都係肯入課室係好好上堂,只係睇書,不過起碼肯入課室已經好好!放飯時又同個香港人HR傾咗陣,之後到啲學生放lunch,我做咗網店睇吓書,因為Anna嗰度未有同佢傾吓計咁,時間都好快過!最尾嗰堂上埋數學就可以放工!今日收到律師電話,話已經收到我哋啲錢,定係月尾29或者30號收鎖匙,而家睇大家邊一日可以!揍咗仲叫我返到屋企,本來應該有食物,但我又忍唔住去投訴個包裹同埋問佢究竟佢哋會點安排送來,因為老公聽日請咗假見工,朝早佢會喺屋企!咁希望佢聽日再送多次嚟屋企啦!之後就出去就得,最後返到嚟一陣就瞓鬼咗,搞到我煮飯都唔知點叫佢食好,我都叫醒佢之後又喺度扭眼瞓,最終都食咗九成㗎啦,咁佢走咗我就煮咗飯先差不多時間先整餸,用嘢喺房做功課足足做咗三個鐘,我都唔知佢喺度做乜,又喺度激到我火都嚟埋,食飯夾餸嘅時候又跌落地,真係冇停過咁去激你!之後我都好攰頭好痛只係想快啲休息但仲要洗碗摺衫倒垃圾!

沒有留言:

張貼留言