2022年9月28日 星期三

28/9/22

 28/9/22     WED     COLD

今日早番啲起身都冇咁趕, 同樣唔洗揍細佬直接返學係慳時間啲, 返到去如常去等Bella, 等到9點半唔見人就去上英文, 都係代課老師所以我都係幫頭幫尾咁啦, 然後PE堂就去企吓算啦, 都唔明呢到啲學生, 老師話佢分好隊佢地去踢足球, 但有幾個一向麻煩的學生又唔肯跟, 低能到一個點! 放Break時去confirm咗Bella唔返就睇吓分配咩工作比我啦, 總括今日都係輕鬆的, 第三堂陪Samia等佢上完堂同佢出去撘uber就得, 跟住放個長飯, 然後就去Year 7 的food technology整apple crumble, 又學到樣新食物, 最後一堂本來要揍個好嘈的學生, 但佢因為去咗有meeting, 最終我坐咗喺staff room夠鐘就走, 幾開心! 放學返去攞埋結他接細佬, 老公咁啱返咗嚟就車我過去, 仲爺學緊時就去超市買餸, 揍埋德就返嚟, 忙亂時老公又有電話打嚟, 今日啱啱見嗰份工請咗佢, 快到呢, 都見完冇幾個鐘, 咁又要覆文件等等, 雖然係會遠少少忙少少, 但人工又高好多喎, 又大公司又係佢嗰行啱哂! 總之一切天父都安排好, 我地只要盡心盡力去做就得! 吸引力法則嘛! 快手一齊食咗啲都唔知TEA定午餐, 老公又要揍子元去踢波, 咁我就揍住德囉, 仲仲又掛住睇機! 等佢一走又要幫老公覆電郵又要煮飯, 好忙! 食完洗碗沖涼後又要KO仲爺又要幫老公出email覆番本身下星期一要返嗰份工而家唔返啦! 10點幾先自由!

沒有留言:

張貼留言