2022年9月16日 星期五

16/9/22

 16/9/22     FRI     COOL

終於到星期五啦, 今個星期好似過得好慢咁! 朝早忙忙亂亂咁搞掂出門口返學, 都遲咗少少架啦, 去到仲爺學校都開咗門啦! 我返去就慢慢都唔遲, 因為今日學生late start, 所以冇咁早有人, 喺大房無所事事, 去個袋攞嘢時先發現銀包電話都唔記得帶, 應該琴日去買完嘢冇放番好! 於是乘機叫個同事還錢比我! 夠鐘就去開工, 今日明明學生上堂時間係短咗, 但點解堂堂都咁耐先完, 因為啲課目唔吸引囉! 11點幾就要去食午飯, 都未餓! 捱到佢地放飯時咪睇吓書囉, 見到另外兩個投契的同事喺到就去吹吓水, 其中一個今日last day啦, 佢要返去讀埋個大學, 因為之前大咗肚冇讀完所以而家再讀番, 真係有心有力! 幾經辛苦捱到放學, 同個同事say goodbye埋就回家, 好在子元有帶key, 返到去仲諗緊點安排揍出揍入的問題, 點知德仔唔洗我揍, 子元唔去踢波, 炮哥可以嚟幫手接仲仲, 咁老公放工可以直接回來, 我又唔洗趕, 可以去超市慢慢買嘢, 仲返嚟同子元打吓新game! 只係6點幾老公話要幫佢手睇文件覆email, 就冇得玩住, 一睇就睇咗好耐啦, 食完飯又要繼續, 睇到我眼都矇埋! 終於可以洗碗沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言