2022年9月9日 星期五

9/9/22

 9/9/22     FRI     COOL

終於到星期五啦, 今朝事頭話因為女皇走咗若果我地聽日喺公眾地方慶中秋, 好似唔係咁好, 就話不如取消歐聚會, 但其實我又唔係好想, 中秋節始終係應該多啲人慶祝好! 所以最後提出, 若果佢地唔介意可以嚟我到, 反正我地做開party場地! 講番今日工作, Bella終於準時返學, 雖然第一堂唔肯入去, 但之後四堂都算正常, 已經好好! 最搞笑有3堂都係代課, 仲要係同一個代課老師, 可以吹吓水, 仲有係可以同Letty吹水, 因為其中一堂同Letty一齊呢! 食飯時喺staff洗碗時, 有個Asian員工嚟相認, 佢都係香港人, 可惜唔可以詳談因為我要趕返去接更啦! 所以傾咗陣就交換埋電話, 有機會可以再傾! 順利上埋幾堂就放工, 因為唔記得提哥哥接仲, 所以都係去學校一轉, 好在喺公園路口撞到, 唔係錯失咗就煩! 咁一齊返去換好衫執好嘢就出門口, 子元先揍仲仲去籃球場, 老公去會合再揍子元去踢波然後再來來回回接哂佢地先返嚟! 我就送咗佢地去巴士站買餸再返去預備, 然後接德! 今日冇哥哥玩, 唯有吽吓囉! 等佢閃咗我先hea吓等煮晚餐, 星期五晚都係肉醬意粉, 不過佢地返得嚟都9點多先食, 好夜啦!

沒有留言:

張貼留言