2022年9月5日 星期一

5/9/22

 5/9/22.    MON.    WARM

今朝子元唔使返咁早,所以我7:15先起身,不過唔係會好趕,同埋佢哋賴床都係一個問題,聽日都係7:00起身穩陣啲!匆匆忙忙之間仲記得影張返學相算係咁,揍咗仲仲去學校等佢開咗門先至出發,都有少少趕,因為返到去又要擺飯俠又要泊車又要搵時間表,十成我都係得Bella 㗎,所以攞齊嘢就去等佢,等到9:30都未見人就跟佢時間表上堂,放埋break都已經11:30 ,佢都仲係未返,諗住佢都唔會返啦,點知差不多12點有個同事嚟我課室,話佢竟然返咗嚟,咁咪出去接佢囉!英文堂其實都係講吓今年課程,叫佢哋抄下野,我都唔知Bella喊咩,不過佢唔嘈就算啦!然後到數學堂佢又唔肯入課室,最終我同老師講佢可唔可以喺課室度睇書佢先至肯入去!終於到我放飯啦,又要處理個郵件,明明叫咗佢放喺鄰居度,但條友又冇咁做搞到我要再諗辦法點處理!放完飯返去差不多又到佢哋放飯,撞正落雨我就企埋一邊睇咗大半個鐘頭書,都係好事!上埋最尾嗰堂RE就放學,今日我有兩堂都同Letty一班,可以係咁吹水都係好事!順利放學返去接仲仲,因為德仔仲未好返今日唔使湊佢咁就俾仲嘢喺公園玩到四點幾先至走,當我返到嚟嗰陣又係時候出去買餸,因為唔趕時間,可以慢慢行吓超市,缺點就係你買多咗嘢!我未返到老公已經返咗嚟屋企,七點幾煮飯食,可以早啲休息,琴晚俾啲雨嘈醒差不多三點先瞓得返好慘!

沒有留言:

張貼留言