2022年9月27日 星期二

27/9/22

 27/9/22.     TUE.    COLD

今日真係凍咗好多!朝早set遲咗15分鐘起身,諗住老公車佢哋可以唔使咁早,但原來有一堆嘢要做其實都係七點起身穩陣啲!返到學校都係如常咁開工啊,等咗兩堂Bella都未返,問清楚話佢今日唔番㗎啦,咁咪卸下行裝去佢會上堂嘅班房繼續工作,點知差不多1:30就嚟放飯嘅時候,有個同事去咗課室搵我,話Bella返咗嚟,我心諗有冇搞錯返嚟放飯然之後上一堂,係咪玩嘢啊!不過我最怕就係麻煩老師陣間又話我冇帶住個對講機,冇聽到Bella返嚟,但其實佢一早話咗唔番,我放低部對講機都合情合理,不過唔理得咁多啦,佢再講先算啦,呢啲都係我自己諗嘅啫!最慘係我本身諗住佢放飯嘅時間我食飯,點知佢返咗嚟,我要喺飢寒交迫嘅情況之下到2:15,送咗佢去課室,同另外一個同事交帶左我先至再去食飯,已經餓死我!過埋最尾嗰堂,放學就返屋企啦,啱啱返到去老公又湊左細佬返嚟!今日冇得揍德,因為佢打完針好似好唔舒服,所以佢哋自己湊番!咁我咪輕鬆咁過一日囉,佢兩個輪流去踢波,老公又煮好晒飯,我只係負責焗返熱佢就得啦!不過都有好多衫要接,所以開埋套電視劇一路睇一路摺!

沒有留言:

張貼留言