2022年9月6日 星期二

6/9/22

 6/9/22.    TUE.    RAIN

今朝早咗啲起身,所以唔使咁趕出門口,返到學校照常開工,今日跟日本妹,所以係輕鬆嘅,加上升咗級之後啲細路好似乖咗,或者係啱啱開學仲未熟絡去嘈囉!放break嘅時候因為唔使跟住佢哋,就過咗去同Letty佢哋吹水,然後咪繼續上堂啦,得閒就同佢做吓翻譯,今次我醒啊攞定子同不,可以寫低比佢哋睇!差唔多午飯前見有時間就check吓電郵,原來麻煩上司琴日有send email講關於我喺Walkie Talkie聽唔到接Bella,老實啦佢差不多12點先返學,邊有人估到佢仲返姐,其實係咪應該考慮吓同佢家長傾吓,佢返唔返學係咪應該通知學校一聲,而唔係學校喺度等佢啦,不過算啦麻煩嘅上司係唔會有腦,佢哋只係有權力,而我哋呢啲冇權力嘅人其實係最有腦,如果唔係點應酬啲老屎忽!午飯時經常先睇手機,都係最享受嘅時間,上埋最後一堂就放學,臨放學之前竟然狂風暴雨,好在真係走嘅時候只係好細雨,但重點係條街浸晒,係浸到單車經過都會濕到腳,我隻腳已經冇跌落地下,又要避開汽車嘅大浪,真係幾經辛苦先接埋仲仲返屋企!幫佢清理下預備埋晚餐啲嘢其實都唔頭一陣又要出去就得啦,不過唔緊要啦佢米飯班主,湊住佢有錢收有乜所謂!今日兩個都要踢波,老公就做司機,我就負責煮頹飯,食完洗埋碗沖埋涼差不多10點幾先至噯仲瞓覺!

沒有留言:

張貼留言