2022年9月13日 星期二

13/9/22

 13/9/22.    TUE.    COOL

今日老公請咗假見工,所以成朝都喺度,咁就可以收咗件貨,明明之前日日都10點幾就送偏偏今日手2點幾先送。總之最後都收到啦!另外就係律師樓打嚟話落實到29/9收鎖匙,終於完成咗一大步,跟住就開始要預搬屋啲嘢!返到學校準備開工,點知喺大房見到個同事好唔舒服,最終call咗白車呀,希望佢冇事啦!另外今日只係等咗兩堂, Bella個媽媽就打電話返嚟話佢唔翻,咁我就同咗啲相熟同事一齊跟Rami,大家可以吹吓水咁幾開心!點知第三堂跟跟吓嘅時候,有人嚟搵我話叫我去大房跟一跟嗰個疑似成日扮Bella嘅同學,咁反正都係跟啫,同邊個一齊其實冇乜所謂!但係諗住可以食個long lunch嘅時候,阿二姐搵我話Bella個阿媽打返嚟話佢20分鐘之後返,所以叫我即刻放飯,佢會搵人接咗Bella我再去同佢會合!冇所謂啦都係返多一堂啫,仲要出奇地果糖佢好合作上都好開心,所以今日基本上我都係好輕鬆!放學快手去接咗仲仲返屋企,就開始拆箱喇,嫲嫲真係咩都送多幾倍過嚟,所以真係好大箱!有好多食物、海味、衫,同潔手酒精,應該有排用!拆箱又要覆電郵等等,攰到我都唔知咩感覺,老公見完工返嚟,差不多又要湊佢哋去練波,因為之前係咁落雨我都出唔到去買餸,所以叫老公車咗我出去買餸,買完摺埋啦得就返屋企!返到嚟佢都好乖咁自己睇電視,咁我就可以整埋個蘿蔔牛腩!維園佢食飯咪休息吓囉,因為等佢走咗又要煮飯準備細佬返嚟開飯等等!最後等哥哥都踢完波返嚟食完飯洗埋碗我就可以沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言