2022年9月23日 星期五

23/9/22

 23/9/22     FRI.    COOL

終於到星期五,今朝有少少趕,去到門口一陣已經入得學校,所以我都可以快啲返工!返到去都係如常咁攞齊晒嘢等Bella,佢今日都算準時,課堂上面一般合作啦,係有一堂突然之間斷線唔肯入課室尤其唔穩,好彩有個學生經過,我叫佢即刻攞張凳俾我等我可以俾Bella坐,如果唔係都唔知點扶住佢咁耐!放午飯嘅時候直程去咗香港人同事個office入面食飯,方便吹水嘛!又要返去開工,不過都係喺操場幾下,本來仲有啲肚餓但得來今日整咗chocolate brownie,咁食埋就夠飽囉!數學堂又係代課老師,不過Bella都好合作做晒啲數,如果唔識嘅就問我等我教佢,總算圓滿結束今日嘅課堂!返屋企等阿哥湊埋細佬返嚟,收拾好就出去等巴士,都等咗一陣先有車,跟住我就去超市買埋嘢返屋企,快手食啲嘢唞一唞又要出去揍德!今日得我同佢,唯有開卡通俾佢睇,咁我啲時間先至高啲!佢阿爸阿媽差不多七點有多先來接佢,我先至可以去準備晚餐,所以你細佬返嚟沖完涼都未有得食飯住!所以根本嘅時候煮完就打返嚟,因為佢提過要開始行去巴士站自己搭車,因為老公約咗人踢波,就要個仔自己搭巴士返嚟!雖然有啲甩漏但總算安全返到嚟,跟住佢就食晚餐,老公差不多10點先返到,真係誇張!

沒有留言:

張貼留言