2022年9月26日 星期一

26/9/22

 26/9/22.     MON.      COLD

今日又要返工返學啦,不過老公今個禮拜都唔使返工,下星期先至開始返新工,所以佢可以湊晒兩個返學,我自己就繼續踩單車!返到去都係見到麻煩老師,諗住可以避開佢唔想同佢講野,去到reception等嘅時候, Bella都好快返嚟,不過老公話佢唔記得帶鎖匙,所以我唯有settle左Bella之後再攞條鎖匙出去俾佢!今日上堂佢都算合作,總之佢肯入課室坐低,話知佢聽唔聽算啦!小息之後要去打針,佢都真係驚打針,我見應該要嘗試幫吓手,個工作人員叫佢捉住我隻手,咁就順利打到針啦,可見其實佢都真係幾信任我!放飯嘅時候都係邊食邊同阿Joe吹吓水,跟住冇幾耐又到啲學生放飯,咁我咪睇吓書囉,期間又準備落大雨,好在有瓦遮頭!上埋最尾嗰堂數學可以放工啦,返屋企食咗嘢先,再準備吓五點幾就出門口,因為今日要去Wembley Stadium睇英國對德國,揸車過去真係勁塞車,我估因為好多車都會拍喺嗰度附近!拍好車再行過去,都已經六點幾七點,所以行得上看台坐好等多半個鐘都已經開場,初頭都有啲悶,下半場就好多波入,最終三比三打喎!今次老公帶咗好多紙去摺飛機飛落去,都幾好玩!睇完唔商場又要行返去落車,又要塞一輪車先至出到公路,10一點幾返到嚟,仲要快手煮麵俾大家食,再沖涼休息已經12點幾!

沒有留言:

張貼留言