2022年9月8日 星期四

8/9/22

 8/9/22.    THU.    COOL

今朝瞓醒又係時候要開工啊,忙忙碌碌咁準備出門口,揍咗仲早返學我就返工,今日揍Bella,不過我要小心翼翼知佢係幾時返,因為等到9:30都未見人,咪又要去佢啲課堂度咁囉,第一堂geo又見到Letty,之後啲堂都開大個Walkie Talkie以防聽漏,不過今日佢最終都係無返,總之我就平安無事過咗一日啦!放學馬上去銀行,睇吓book唔book到過錢去律師樓,點知最後一個皮啱啱俾人攞咗,個職員同我講話星期六都可以過到錢,叫我一早喺銀行未開門之前嚟排隊,咁唯有咁做啦,我唔想請假去做呢件事!返到屋企食啲嘢休息吓,夠鐘就要出去湊德!老公今日北上睇曼聯,所以我哋三個食自己,等我揼死咗就煮飯,邊睇波邊食,老公就現場睇巴閉啦佢!明明已經好早食飯,但做得嘢嚟其實又已經10點幾先知瞓得,因為要接埋啲衫都搞咗成個鐘!

沒有留言:

張貼留言