2023年1月16日 星期一

16/1/23

 16/1/23     MON.    COLD

仲爺瞓到半夜無端端大喊,以為佢發惡夢啦,都要落嚟睇佢,佢話頭痛痛到瞓唔到,唯有比退燒藥佢食,再陪佢一陣先,結果到我冇覺好瞓,朝早見佢都正常返再俾多次藥佢食就照返學,估唔到12點幾學校打嚟話佢好唔舒服又有啲發燒,要我即刻去接返佢,啱啱遇着剛剛, Bella今日第一堂PE跑完步之後都唔舒服,我交收好佢,就即刻去學校接返細佬返屋企,食咗藥瞓咗覺,叫做好返好多,我就出去再買藥俾佢,返嚟屋企之後第一時間食咗嘢先,真係好肚餓,之後諗住出去買藥嘅時候又落冰雨,唯有等佢完先再出去買!之後下晝都冇做啲乜嘢,只係洗咗啲衫,等老公接埋子元喺學校練完波返嚟就煮飯,仲爺就係咁叫我陪住佢!食完飯算啦碗沖好涼都早啲休息啦!

沒有留言:

張貼留言