2023年1月26日 星期四

26/1/23

 26/1/23     THU     COLD

今朝都係有啲趕咁返工返學啦, 返到去先知Bella今日都係冇得返學, 我估學校想佢喺出面搵醫生證明佢合適返學先比返! 所以我今日繼續跟Jazzy, 其實跟佢係好攰, 成日要講嘢, 可能我同Bella的日子真係唔多洗講嘢, 全日都可以唔出聲, 突然要我講咁多嘢真係好攰! 期間搵到位可以走去同Letty佢地吹吓水講幾句都好! 睇番Facebook原來今日係返工一週年, 估唔到咁快一年啦! 放學有啲遲先走到, 見今日唔趕就由得佢啦! 接咗仲爺就返屋企啦, 點知子元今日要踢波又唔出聲, 5點先返嚟! 我地出咗去揍德時已經趕唔切電腦報名賓仔比賽, 唯有搖控子元喺電腦報, 好在最終都報到哂! 揍完德快手煮飯佢食再送佢返屋企, 回來仲要煮飯食!

沒有留言:

張貼留言