2023年1月23日 星期一

23/1/23

 23/1/23.    MON.    VERY COLD

今日真係好凍,朝早起身體感得返負9度,有冇搞錯?又話會暖番,呃人嘅!預知咗咁凍就著夠衫加上冇風,感覺上都可以!返到去學校竟然拍唔到卡,好在喺另一個房可以拍咁都趕得切!做咗一陣嘢Bella就返翻,咁咪去課室囉,佢有佢睇書我又冇溫習,第一堂相安無事,第二堂本來都幾好,但係嗰個Science老師過嚟要去做吓嘢,之後佢就開始好緊張咁,本身我都以為冇乜嘢落咗堂咪去平時小息個地方囉,點知佢突然之間掉晒啲嘢落地,然之後衝咗去火車嗰邊個欄杆度,見到有個窿佢好似想爬出嚟咁,同場有其他老師見到,都即刻call人過嚟幫我,我亦都係Walkie Talkie搵人嚟幫手,最終安頓咗佢返課室,第三堂叫做喺室內渡過,但係佢都情緒麻麻,搞到我冇得去食午飯,麻煩老師叫我繼續睇住佢先,佢再安排我食飯,但其實我真係好肚餓,聽日記得帶定啲零食返去,如果唔係又餓死!第四堂佢都係唔肯去上堂,咁咪去圖書館楚囉,有另一個同事喺度,佢都幾好人嘅吹吓水咁時間都好快過,我終於等到兩點可以食午飯啦,不過原來替我更嗰個都仲未食飯,其實啲安排真係幾差!食完飯本身諗住數學堂佢應該都會上,但係佢都係唔肯上,佢今日都講過再叫佢上堂,佢就殺咗自己,我心諗條命你嘅你鍾意啦,但又唔可以講出聲,最終去圖書館坐埋嗰個鐘,我都溫咗好多書㗎啦,放學快快手手閃人,因為今日係will媽媽幫我接,唔想人哋等咁耐!返屋企之後都有少少無所事事,間中無聊吓都好嘅,老公接埋志遠差不多六點就返到嚟,即刻叫我煮飯,好在佢繼續煮埋啲餸,不過我就要試撕埋隻手撕雞,食完飯都係八點,咁先至沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言