2023年1月24日 星期二

24/1/23

 24/1/23     TUE.    COLD

今朝返學都有少少趕,我返到去得返5分鐘,其實唔係好夠時間囉,可能真係要早啲出門口!返到去都係照常咁準備工作,點知出去reception接Bella嘅時候,佢阿媽都喺度,咁我就知道今日應該可以提早收檔,果然琴日嘅情況冇改善,佢基本上唔肯上課室,要去搵麻煩老師,都要陪佢去睇啦,等佢處理都好,因為已經唔屬於我能力範圍,最終佢11:30俾阿媽接走,麻煩老師本身叫我寫返電郵講返成件事,好在仲有Elaine幫手,佢叫我口述佢去打,免卻咗好多麻煩!之後嗰三堂就去咗跟一個year Seven,嗰條友都幾麻煩,真係想一錘打暈佢就算,但係我冇你咁多啦佢唔聽就算啦,我冇佢咁好氣!今日可以食過長時間啲嘅飯,慢慢行睇吓幾咁幾自在!自己預返時間準時收工就去接細佬放學,因為今日要直接入學校接佢冇人幫我手,返到屋企又要準備食晚飯,等佢哋踢完波返嚟食,然後又要煮定德個飯喺車食!不過佢食到一半就瞓鬼咗,都唔理啦,有得佢算啦瞓覺佢就起身,車咗佢返屋企我哋都返去,我同細佬食飯先,老公就再走一轉接埋阿哥先至返,好在仲有位叉電,非常好!

沒有留言:

張貼留言