2023年1月25日 星期三

25/1/23

 25/1/23     WED.    COLD

今日本來都冇咩,又係麻煩老師,佢總係可以咁乞人憎!唔想再提太多,諗起都憎,主要又係要我去AL1先,咁去到街市咁多人又做唔到嘢都唔知為咩,好地地去嗰邊房用電腦唔得嘅!仲有佢又將呢個電郵cc比輔導同訓導主任做咩呢關佢地事?真係好想麻煩老師有一日俾佢嘅上司話吓佢啲無謂嘢,等佢自己反省吓自己幾乞人憎,另外今日一個重點就係我同Bella都係冇人解釋俾我哋聽嘅情況下,佢返到嚟學校好想去上堂,但係又唔俾佢去上堂之後叫阿媽接返佢走,到而家都冇人講俾我聽究竟係點解,連佢自己本人都唔知點解,我覺得真係好過份,算啦啲高層係咁,自己諗自己做,就算完全唔理其他人嘅感受,希望佢哋喺高層嗰度跌落嚟感受吓有幾痛!我都唔想咁黑心沮咒佢哋,但係其實佢哋企得太高,好多時都唔知自己做緊乜嘢,一啲都唔貼地!算啦唔講佢哋啦!咁我今日就決定咗要跟另一個year Seven嘅學生,佢都係香港人,我覺得佢今日係我陪住佢嘅情況之下,佢算好合作好聽話,仲講咗好多嘢我聽,但係當中有幾多係真係唔知不過如果就咁聽佢講,佢個人生都好似幾慘,所以先造就到佢咩都亂咁嚟嘅性格,因為都冇人教佢!經歷咗咁多嘅一日,我淨係想快啲放學,接咗細佬之後去埋佢個家長日,其實都係講嗰幾句啦,英文就比較差數學都唔錯,總之都係不過不失啦,所以每日堅持要細佬睇英文書係啱嘅,點都讀吓拼吓字都係好事!返到屋企收拾吓,等老公返嚟再去揍德,揍咗德返嚟,我就快啲煮飯佢食,然之後老公就準備晚飯7.0鐘送返佢返去,我哋返嚟整埋個晚飯就開飯啦,一邊食一邊睇波!

沒有留言:

張貼留言