2023年1月3日 星期二

3/1/23

 3/1/23.    TUE.    RAIN

今朝本身安排揍仲爺去Mandy到,我地就返工返學,點知子元半夜起身話佢好肚痛又嘔,比咗藥佢食,但佢朝早都係返唔到學,所以仲爺都留喺屋企算,反正子元喺到!我安頓好晒佢哋,就直接返工,原來高爾夫球場中間條通道,落雨係完全唔適合行,有個大水坑,我要攞住架車跳過去,基本上啲褲都俾啲嚟整到濕晒,真係好狼狽,不過咁都好,起碼而家知道唔適合行,就要搵替代方案,放學再計劃下點樣!啱啱趕得切時間返到學校,今日training都係無所事事,題目係reading,我更加冇興趣,總之捱完幾個鐘放學就算,雖然今日學校有午餐提供,但真係好細瞓,完全唔夠飽!唯有放學返去再食!準時放工睇定咗條數返屋企,計算過都係20分鐘左右就可以由仲仲學校返到屋企,我諗帶埋佢都係多5分鐘,咁星期四就可以試吓行!返到嚟就馬上預備晚餐,好簡單咁雞湯就算,反正仲爺又要踢波,子元又唔可以食咁多嘢!等老公返嚟,先去湊就德,再揍仲去踢波,跟住返屋企煮飯俾德食,然之後就車埋佢去接細佬,先至再湊佢返屋企,唔知係咪成個月冇見咁滯,佢全程都呆呆滯滯咁!返屋企就開飯啦,食完都有啲攰,快啲沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言