2018年8月11日 星期六

11/8/18

11/8/18.   SAT.    RAIN

今日老公返早,我就瞓到9點幾10點先起身,仲爺走入嚟錫醒喎幾開心,笨元又識去煮早餐,雖然都係要教但都叫做肯去做!食完就開始hea, 不過都叫佢地換番自己張床單,我都換好咗開埋機洗,再整少少午餐啦,只係整番早日食淨的意粉咋,跟住我就趕住帶仲仲去學音樂,子元留守大本營!去到學音樂出面有得打書釘,仲要有得睇我近來最鍾意追的陪月血淚史,接番仲爺返美孚買埋麥當勞返去一齊食,子元就去游水,老公就瞓覺,仲爺就玩玩具,我就執子元的書枱,夠鐘揍埋仲爺去游水,佢要我入去睇佢一陣就唯有去啦!條友仔真係完全唔怕水,服咗佢!再去八埋子元游成點,黃sir 話佢游得好好多進步咗架啦!返上樓再收拾吓又要去接佢地,叫醒埋老公出門口,近近地去咗荃灣咋,食咗food court睇咗陣玩具就走,又要返嚟睇9點半明珠呢,做佢4隻荒失失企鵝呢!我就做到好夜先瞓!

沒有留言:

張貼留言