2018年8月26日 星期日

26/8/18

26/8/18.   SUN.    HOT

今日老公要揍子元去踢波,所以我同仲爺喺屋企, 瞓到9點幾10點都要起身啦,因為仲爺攞唔到奶要我幫佢,咁我就自己煮嘢食囉,之後佢有佢睇ipad,我有我話追番延禧,12點幾就開始做吓嘢,打掃吓地方摺吓衫,仲爺就自己玩!等到2點咾公都未返到,仲爺肚餓頂唔住,我就煮咗啲粉佢食住先,諗住等老公佢地返嚟沖好涼就出去食嘢,點知去得荃灣仲爺已經瞓咗都冇咩食嘢,去攞咗到會就去青衣城集合入馬灣,康傑小聚會嘛,今次馬灣個會所都好大,卡拉ok房又獨立又有麻雀房,一句講哂正呢!去到班細路已經第一時間落水,仲爺玩玩吓甩咗水泡浸親,好在有爸爸喺水中馬上去救他囉,真係比佢嚇死,條友真係完全唔驚咁只係好委屈話個水泡甩咗唔係佢除!老公睇住佢之後我地幾個女人去咗麻雀,主力想玩個自動枱囉!開餐食完嘢又要切蛋糕,不過我都冇食到,因為班細路搞壞咗部機,又要去修理呢,但都係老公先搞得掂!影好大合照夠鐘散啦,返到屋企先紅雨算係咁啦!

沒有留言:

張貼留言