2018年8月30日 星期四

30/8/18

30/8/18.   THU.    RAIN

今日時間終於過得快啲,6點幾子元個電話無端端響,雖然老公係要起身啫,但都係有問題嘛,於是等子元起身我就叫佢問番嗰位同學做咩咁早打嚟,但重點都係唔可以一早打比人又唔係咩重要嘢囉,我都教訓咗佢啦,你話我小人都係咁話,順手教埋子元,佢地開始個個都有電話就要教佢地點用,等嫲嫲過到嚟我就出門口,返到公司食埋早餐就開工,今日都算忙,咁總好過等時間過!午飯後收到Amy佢地send咗張相嚟,原來係我琴日cap的圖,但係係佢地print out咗加咗啲字上去再放喺大咪姐張枱,後來先知kiki今日放假,佢地就亂嚟,我都真係冇心架,不過大咪自己有錯在先應該會心虛,未必會告狀的,其實kiki都好走啦,當初又係佢勸我走,其實佢都可以好似我咁積極啲去搵,世界咁大無謂困喺到!下午都忙忙碌碌架,放工老公嚟接埋我就去九龍城食晚餐,食埋甜品添呢,送埋嫲嫲返去就返屋企,都係沖涼睇電視休息啦!

沒有留言:

張貼留言