2018年8月4日 星期六

4/8/18

4/8/18.    SAT.    VERY HOT

今日真係好熱,老公朝早返咗嚟都喺廳開咗冷氣瞓,等我地梳洗完就揍子元去畫班,然後就食早餐,跟住無聊去咗新建的蘇屋邨望吓,啲路都唔同哂,老公見到有個甚麼小白屋文物館,於是就去睇吓,原來係其中一部份當年阿嫲嗰隻Y型的一part,我地咪行上去八吓,真係咩兒時回憶都返哂嚟,影咗兩張相都走,因為仲爺冇拖住行又跌到,成個patpat都係泥,好在車上有衫啫可以換!返去屋企攞埋spare衫就去接笨元,直接過荃灣剪頭髪,剪完都12點幾,老公送我地去地鐵站我就揍仲爺去學音樂,佢就同子元食午飯然後返工,我地又獨留啦!過去食埋午飯仲爺先去學嘢, 我又去咗行aeon囉,3點接番佢就返屋企,買埋餸先,返去我要休息吓,揍埋仲爺去游水我又要返去準備晚飯啦,煮完食埋又要洗又要抺地,終於ko咗仲仲我先可以沖涼休息!老公今日又返中又返夜連踩兩場,明早才回來呢!

沒有留言:

張貼留言