2018年8月15日 星期三

15/8/18

15/8/18.   WED.    HOT

今日真係夠哂攰!不用返公司,出去直接做嘢!約咗9點3喺油塘,真係撘地鐵可能仲快,因為唔識路,大劑到渣咗去東隧口,冇得返轉頭,唯有喺入口前跳車,最慘我真係未嚟過呢到,好在我明白路在口邊,找到就問跑快兩步趕到9點3前去到,老公就局住走一轉港島,跟住嗰三個鍾都係企喺到,上倉睇住佢地搬嘢等等,有個運輸先生嚟上板落貨,等齊就入元朗碎紙,12點幾入去,先食咗嘢先再睇住佢地碎好,期間負責影相,搞掂哂其實都係兩點幾,同事話去食一間叫華嫂的,真係幾好食架喎!食完我地仲睇埋屏山文物徑先走,車番我去最近的地鐵站,我撘西鐵勁快就到,返去沖乾淨涼就等老公嚟接我,去咗大角咀食嘢,又食......真係肥死!跟住去咗AEON入貨,又到周三特價日嘛!送埋佢地返屋企就回家,老公又要返工啦!

沒有留言:

張貼留言