2018年8月21日 星期二

21/8/18

21/8/18.   TUE.    HOT

今朝自己撘地鐵返工啦,老公同仲爺都未瞓醒,笨元又去咗camp!買埋早餐返工,今日都應該要做吓嘢啦,追吓佢地更表,不過今日唔係咁有mood,自己都唔知點解,或者真係找唔到一份真心喜歡的工作掛,加上咁多規則,真係有時令人透唔到氣!午飯後都係打吓機,下午只係執油缸表都執到個人呆呆地,要搵人吹吓水先過得日神!放工即閃返阿媽到食飯,今日係我舊曆生日嘛,家人就會同我食餐飯切個蛋糕呢!跟住老公同笨元去咗踢波,我揍仲仲返屋企先啦,我返工衫咁叫我去球場做咩呢,返嚟沖個涼問吓仲爺想玩咩,佢想我睇佢表演但又要怕羞,好好笑!

沒有留言:

張貼留言