2018年8月22日 星期三

22/8/18

22/8/18.    WED.    HOT

今日真係好勁忙,朝早嫲嫲過咗嚟睇住仲爺,我就揍埋子元一齊出門口,佢返學校踢波,但條友又唔記得打電話心我,搞到我又打比蘇sir, 又打返學校,幾唔好意思, 原來因為返到去已經開始咗,所以佢連電話都冇打比我就開始練,但我會唔放心架嘛,正衰仔!返到去食完早餐就開工,一路做到午飯就去同炮哥,may佢地食午飯吹吓水!下午4個鐘我真係冇停過,放工前叫做完成到我想做嘅,馬上彈閘去aeon同老公佢地會合,食完飯買咗咗少少嘢就帶子元去打鼓,老公就送嫲嫲返去再嚟接我地,返屋企要執好屋真係好攰!終於打暈哂佢地可以好好休息!

沒有留言:

張貼留言