2018年8月24日 星期五

24/8/18

24/8/18.   FRI.    HOT

終於到happy friday啦,真係好開心,係因為星期六日都有得放定我真係咁唔想返工呢!今朝等嫲嫲過到嚟就揍埋子元出門口,佢有佢撘巴士過婆婆到,我有我返工,今日完全唔幫佢通知阿媽,佢應該handle得掂!今日帶咗蛋糕返去做早餐,沖杯咖啡又唔洗錢啦!今日都冇咩做,所以過得好hea,又冇咩人吹到水,食飯時都叫做有人講吓嘢啦,下午仲悶等時間過,到後段我見大家都好hea,就齊齊上吓網睇吓嘢囉!放工彈閘去長沙灣同老公佢地會合試間新嘢,一般啦係啲餸有啲新款!食完返屋企換好衫, 老公送咗嫲嫲返屋企就返來同我地去球場,今日冇落雨啦可以跑兩個圈踢一陣,我同仲爺回來沖涼休息先,老公同子元繼續練習!

沒有留言:

張貼留言