2018年8月7日 星期二

7/8/18

7/8/18.    TUE.    HOT

今日都係咁如常返工啦,揍埋笨元一齊撘地鐵,佢就去球場我就返工,撘到去九龍灣時竟然撞到商會其中一個會員,同佢打個招呼咁啦!買埋早餐返公司都係做吓嘢囉,今日唔算有嘢趕,所以可以休息吓打吓機又再做吓咁,午飯後都係打機啦,下午又係做吓玩吓咁啦,終於捱到放工啦,返青衣食飯,睇吓我隻小仲仲,本來佢又要跟我地走啦,但我又耍佢叫佢畫生日卡比我先肯唔走咋陰公豬!叫老公車咗我返屋企先再同笨元去打鼓,我就邊睇電視邊打掃,做埋Exercise先沖涼,仲要摺衫呢!老公佢地10點多返到嚟,笨元又係咁睇電視,咩都做得好慢呢,雖然仲有大半個月假放但都要收拾吓啦!

沒有留言:

張貼留言