2018年8月14日 星期二

14/8/18

14/8/18.   TUE.    3號風球

今日3號風球,笨元唔洗踢波,本來我叫老公唔洗車我返工架啦,等佢兩個瞓晏啲,但佢又話架車泊咗喺樓下,都係要出車,所以唯有叫醒佢地起身出門口,今日又試行新路,但原來行官塘繞道都係唔work,去東九龍返工真係麻煩!今日都忙忙碌碌啦,時間都過得快,午飯後都係打吓機啦,下午閒吓又吹吓水,阿姐通知我10月又要去咩鬼fun day玩team work嗰啲活動,是但啦都冇得選擇,最唔開心係荔天開放日可能撞正公司搬運日我要返工, 堅係灰!放工又彈閘,返美孚食飯,嫲嫲佢地出咗嚟去食上海嘢!食完送嫲嫲佢地返屋企,我就趕回家追電視劇,好耐冇追劇呢!子元去咗小童營前會,仲仲又要跟埋去接,回來先沖涼捉佢去瞓覺!

沒有留言:

張貼留言