2018年8月19日 星期日

19/8/18

19/8/18.    SUN.    RAIN

今日老公要返早,我就瞓到8點幾9點起身,煮咗早餐佢地食,我就開始休息吓先,可樂上咗嚟玩咗陣就開始執嘢,我今日目標係要執好房嗰堆裝修餘下的雜物,叫咗老公好多次佢都係唔理咁唯有自己動手,終於比我執得整整齊齊,個房又多番兩尺!蒸咗啲燒賣一齊食,跟住就問老公好唔好去接佢放工,再趕佢兩隻嘢快手執嘢行趕巴士,頭站撘到尾站的6c,撘到仲爺都暈咗,去到食完嘢就去咗牛棚藝坊到睇吓,跟住食埋支雪條就返青衣,原來嫲嫲今晚約咗食飯,老公又冇講,好在我冇約人啫!返去等埋大包回來先開飯,期間我喺佢地部ipad發現仲爺自拍唱歌的片,馬上過咗落手機再放上YouTube,因為真係勁似人地youtuber拍片上網咁囉,好好笑!食完飯本來仲爺要喺青衣過夜,但因為佢唔肯,最終都跟我地返去,明天嫲嫲過嚟算!

沒有留言:

張貼留言