2018年9月16日 星期日

16/9/18

16/9/18.    SUN.    10號風球

又係星期日先嚟打風,今次個風真係好大,差不多8點起身仲未見老公回來,馬上打比佢,因為下一更的同事仲未返到,佢地要8點先走得,咁我照樣起身梳洗,因為兩個嘢已經起咗身,不過瞓得唔好所以冇咩精神,老公回來後本來佢想瞓,但我真係需要佢煮埋早餐先,我教仲爺做埋功課,咁食完早餐做好埋嘢我又要睇子元功課,之後仲要摺衫等等,其實幾時都咁多嘢做!冇再同佢地溫習,3點幾煮埋午餐,都係食餃子麵咋,跟住都係hea住過,子元就係咁打機,但都比我趕咗入房溫吓英默!晚飯老公煮,由於風球走得好快,明天應該已3號返工, 但小朋友就講咗唔洗返學,所以最終決定咗送哂佢地入嫲嫲到,本來我係唔想,怕佢兩個嘈住嫲嫲休息,但冇法我明早真係唔可以喺咁惡劣的交通情況入到去!出到街先知個情況有幾誇張,馬路好多位都有樹,要行北橋先入到去,揍咗佢地入去我地就回家休息了!

沒有留言:

張貼留言