2018年9月28日 星期五

28/9/18

28/9/18.   FRI.    WARM

Happy friday啦,真係好開心,放3日假嘛,老公又返夜又放紅日咁,基本上可以陪我地放假!朝早揍完子元撘校車,最後一日撘啦,因為下個月就唔撘啦,原來又會有啲唔捨得架!老公7點半未夠已經返咗嚟,喺迴旋處等我地,快手搞掂仲爺出門口,不過時間尚早可以一齊食個早餐先去撘車,如常返到公司,朝早又係搞黃金的job cert,基本上玩到下午呢,跟住又要出去試吓配key,但都係白行一趟,不過有得出街行吓幾好!今日收到正式的staff card啦,感覺很實在,這樣的office,這樣的衣著,心口掛著大公司staff card,覺得自己走得好啱!阿姐5點多閃了,我地又開始作反,吹水食嘢周圍行咁幾開心!放工時收到kiki msg,跟住就講電話啦,講吓佢地嗰邊而家幾慘,佢地真係越來越變態,偏幫之餘係唔講道理嗰隻,又開始想迫人走,唉!吹到差不多8點先返上樓,老公揍咗佢兩個去球場,咁我可以慢慢煮飯啦,9點多先返到嚟食,我已經食先啦,9點幾老公又要返工啦,我就要k.o.哂佢兩個之餘仲要洗碗抺地等等!好攰好勞氣呢!

沒有留言:

張貼留言