2018年9月26日 星期三

26/9/18

26/9/18.   WED.    HOT

今日忙足一日,時間幾快過呀!朝早搞掂哂啲細返學就返工啦,忙忙亂亂咁又一朝,午飯後都係打吓機,下午必需要出哂啲notice先得,所以都要快手啲!放工即走都撘唔切嗰架巴士,搞到7點多先返到去,老公話出去食米線,食完仲爺就跟住我,老公揍咗子元去踢波,我仲要上阿嫲到出埋糧比工人!最搞笑係荔天大谷嗰邊有條家教會的人喺到問啲家長電話,但最終比我地串番轉頭,做咗咁多年同級都唔知邊個打邊個家長,唔抵串咩!老公車我同仲爺返屋企先,咁我就可以睇埋延禧啦!仲爺喺梳化瞓咗,所以好快搞掂佢,到笨元都係要對吓功課,真係溫唔到書咁!

沒有留言:

張貼留言