2018年9月23日 星期日

23/9/18

23/9/18.   SUN.    HOT

今日係期待己久的海洋公園之旅,仲爺一早就走嚟床邊問我, 今日係咪去海洋公園,都要快手起身搞掂出門口,先去食個早餐,跟住就直接過海,9點半未夠已經到,去埋個廁所就去集合等啲組員到,我好好彩算係最早派哂飛嗰個,可以入去同老公佢地會合,不過已經又熱又攰!先去睇魚魚過吓冷河先,子元開始係咁影相的年紀,喺海洋館係咁影,跟住去亞洲動物天地又影,我地旨在有冷氣,因為之後去威威天地就得個熱字,玩咗個優先限定的bb版鬼屋,睇吓Hello Kitty咁囉,然後就喺附近玩,撞到相熟同事一齊玩咗陣再去坐覧車,再去食埋午餐先散, 跟住就去玩吓攤位遊戲,估唔到中咗兩個公仔,啱哂佢兩個啦,又要過吓冷河就梗係去睇企鵝啦,仲爺睇得好開心,但到咗佢冇得玩激流時又喊,我今次預備好點都唔會濕咁多呢!之後子元又話要玩鬼屋,明知係入去比人嚇但其實我都好驚,結果好辛苦咁完成咗,仲爺本來冇咩,但玩完出去佢又喊,完全唔知佢想點!最後撘番車落山就再去玩威威天地掟公仔,比我掟中咗個hello kitty,可以送比姑姐呢!跟住去咗睇場show,好好睇係講鬼同天使一齊呢,睇完影埋相就去食cake啦! 最後玩到8點先走,攰爆!返長沙灣食餐好,但仲爺瞓咗冇食,返到去先食少少嘢!

沒有留言:

張貼留言