2018年9月4日 星期二

4/9/18

4/9/18.   TUE.    HOT

今日到仲爺最後一年的幼稚園生活開始啦,今年唔可以揍佢返學其實係覺得有啲可惜架,但為咗搵食冇辦法啦,揍咗子元上校車就返上去叫醒嗰兩位起身,仲爺都算合作,因為基本上我處理好佢咁滯嘛,不過食早餐都快手,算係一個好開始啦!老公送咗我去地鐵站佢就揍仲仲返學啦,我等埋佢張學校相就可以出post,早咗出門口仲可以去大家樂買個豐富早餐返去慢慢食!不過之後就激氣囉, 咪又係嗰條神囉,總係要激我!叫我地入去房問呢問嗰樣,其實得佢一個唔明流程咋嘛,唔好扮嘢啦,我真係好期待佢自我閃靈,唔好喺到獻世!今日入咗一日job cert,九龍啲job cert好似入唔完咁,只好做吓抖吓又幫兩位經理處理吓搬啲嘢!時間過得好快,放工直接返屋企,嫲嫲係都要出嚟煮飯,其實我同仲爺簡單煮麵食都可以,到我洗完碗睇個雪櫃又一堆嘢喺到,有人可能會覺得有人服侍埋你仲想點,但所謂一家一主,我都想自己地方自己管,自己雪櫃自己fill,有時買堆嘢返嚟擺到過期又掉為咩呢,點解佢屋企咁亂咁多雜物咪就係咩都買咋嘛,我而家真係好奉行簡約斷捨離,但可以點呢,因為冇得出聲,唯有頂多一年,或煮run熟咗返學mood後真係唔洗嫲嫲出來煮飯!

沒有留言:

張貼留言