2018年9月29日 星期六

29/9/18

29/9/18.   SAT.    WARM

三日假期的第一日,和平時的星期六一樣,都係一朝早起身笨元去學嘢,我地食早餐,然後去接番笨元返屋企齊齊做功課,老公就補眠,做到12點幾仲爺都完成啦,我諗住摺衫摺到咁上吓時間先叫老公起身車我地過去南區,仲爺學音樂,點知佢話子元要去踢波,咁我又要自己揍仲爺撘地鐵,其實真係幾攰,因為要全神睇住佢嘛!過到去時間剛好,揍咗仲爺入去我就先上aeon買咗香薰油先,然後就去大家樂食lunch,最後去咗watson行吓等夠鐘,買埋麥當當就去接仲爺啦!說服佢撘171回家,反正今日唔洗趕,喺車到偷偷咁食埋佢個麥記就瞓咗,仲要我抱佢返屋企,攰死我呢!返到去比佢玩到夠鐘就去游水,晚飯去咗葵芳食韓燒,我仲去葵廣買咗套衫,$80咋抵到不得了!回家後都係沖涼瞓覺!老公今晚都係返夜,明早又可以街街了!

沒有留言:

張貼留言