2018年9月8日 星期六

8/9/18

8/9/18.    SAT.    HOT

好耐未試過星期六要返工咁,仲要返全日返咁耐,真係命都冇!7點幾起身叫埋佢地搞掂出門口,老公今日全職揍仔啦!返到去買咗燒賣牛肉早餐快食,跟住就返上去報到,其實到咗都唔算有咩要做,等搬運公司嚟到睇住啲工人做嘢啦,之後都有幫吓手,包吓電腦同倚等等加快進度,做到1點工人們去食飯咁我地都食飯啦,同埋好似話啲嘢未到齊宏天嗰邊都唔比開箱住, 真係估佢唔到想點!最後我地食完飯返上去等全部嘢齊哂就過宏天可以開箱啦!uppack比想像中攰,其實我冇嘢要uppack架,除咗自己嘢外, 但都要serve 埋admin嗰邊架嘛,所以都好多嘢做, 因為唔清哂嘢阿姐係唔會放人走,所以要更快咁幫佢地手,係咁問呢箱放邊,快啲幫佢上咗佢,再襯佢地冇咩要我地做時就uppack埋自己嘢,完成自己後再清埋大圍嘢,7點幾時終於局阿姐要放人,因為已經冇嘢再關我地事要uppack! 等老公嚟接埋我就去食晚飯,最終去咗深水涉食咗間越南嘢,快手回家沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言