2018年11月16日 星期五

16/11/18

16/11/18.    FRI.    COOL

終於到happy friday啦,朝早都係趕趕忙忙咁叫佢地起身返學,揍埋仲爺入青衣我就返工啦,今日其實都冇咩趕忙嘢做,所以都係有嘢埋嚟就做囉,午飯後都係吹吓水咁,下午阿姐又出咗好,好free呢,真係等放工咁!子元踢完學界打嚟話腳痛,可唔可以唔練konter,咁你講到腳痛我可以點呢,於是只係叫阿媽揍咗佢返美孚就算,奶奶就冇煮飯,話出去香港地食,食完佢就返屋企,我就揍住佢兩個去小童,仲爺上合唱團,子元就做功課,但佢個態度勁衰拖慢哂個進度,佢覺得去小童係玩唔係做功課,呢樣真係要鬧囉,返到去又未做明天補習啲功課,真係比佢激死!返到去屋企都迫我發脾氣,先係一返去見個鞋櫃門爛咗,跟住就係我張床有仲爺啲玩具,跟住就係笨元唔識解決問題反而製造問題!我覺得我近來又燥咗,可以點呢!

沒有留言:

張貼留言