2018年11月23日 星期五

23/11/18

23/11/18.   FRI.    COOL

今日凍咗好多,我都要著番長袖著番褸!老公放工回來就揍佢地返學,攞埋個錢箱返去交!買埋早餐返去啦,跟住都係做吓公事又做吓私事,午飯好想出去行吓,所以快食完就跟埋ivy佢地出去,relax吓嘛!下午有得做埋評估,都真係有傾工作呀,重點係睇個分喺幾多,因為個分大約就係個bonus的人工數,3.2即係大約有3個月雙糧,咁我做得半年,按比例都應該有1.5!放工要避咗紅隧塞車,所以行去彩虹撘地鐵,阿姐聽到又跟咗我地行,真係唔係咁想囉,跟住咁人地點講佢啫!直接返美孚食飯,跟住就去小童仲爺合唱團,子元做功課,我同johnson傾project!返到屋企見到隻爛咗嘅相片CD,我燥到一個點,睇咩都唔順眼咩都鬧啦!放咗上網講咗叫做抒發咗,但我都冇理仲爺,笨元都受唔少,我掉哂出走廊啲嘢佢又要執,又要保住個細佬,襯我沖涼時快手搞掂咗個細佬,其實佢都真係乖架,但我發覺我真係有啲燥鬱,一係想係咁掉嘢一係想係咁大喊,完全控制唔到,好辛苦!

沒有留言:

張貼留言